Iškviesti kurjerį siuntos grąžinimui.
DaugiauMūsų internetinėje svetainėje yra patogi kainų skaičiuoklė, kuria pasinaudojus galite sužinoti, kiek kainuos Jūsų siuntos gabenimas. Į šią skaičiuoklę turite suvesti siuntėjo ir gavėjo duomenis, siuntos svorį bei išmatavimus, ir pasirinkti tinkamiausią Jums paslaugą.
Siuntos gabenimo kaina priklauso nuo siuntos svorio ir išmatavimų, siuntėjo ir gavėjo adresų, pasirinktos gabenimo bei papildomų paslaugų.
Apmokestinamas svoris naudojamas skaičiuojant siuntos kainą. Jis nustatomas palyginus faktinį ir tūrinį svorius, ir pasirenkant didesnį iš jų. Kelių paketų siuntos bendras apmokestinamas svoris nustatomas sudėjus visų paketų apmokestinamus svorius, suapvalintus iki sekančio pusės kilogramo.
Faktinis svoris nustatomas pasvėrus siuntą bet kokiomis standartinėmis svarstyklėmis. Tūrinis svoris apskaičiuojamas sudauginant paketo išmatavimus (ilgis, plotis ir aukštis, centimetrais) ir gautą dydį padalinius iš 5000. Paketo matmenys turi būti vertinami su bet kokiais pakuotės iškilimais ar išsikišimais, jei tokių yra.
Mūsų internetinėje svetainėje pateikti užsakymus gali tiek registruoti, tiek neregistruoti klientai.
Užsisakydami bet kurią iš mūsų teikiamų paslaugų Jums reikės nurodyti savo bei siuntos gavėjo duomenis (vardas, pavardė, telefono numeris, adresas, el. pašto adresas), siuntos aprašymą, svorį ir išmatavimus. Siunčiant ne į Europos Sąjungos šalis papildomai reikės pateikti komercinę sąskaitą apie siunčiamas prekes.
Vežėjai visada turi būti informuoti, kokie tiksliai daiktai yra siunčiami. Pildant užsakymą reikia konkrečiai nurodyti, kas yra siunčiama, nenaudoti abstrakčių formuluočių, tokių kaip „gift“ („dovana“), „sample“ („pavyzdys“), „apparel“ („apranga“). Pvz. vietoj abstraktaus aprašymo „apparel“ („apranga“), reikia pateikti „men trousers” („vyriškos kelnės”). Aprašymai turi būti pateikti anglų kalba.
Teikiant užsakymą būtina nurodyti gavėjo vardą, pavardę, telefono numerį bei adresą. Nepavykus pristatyti siuntos dėl to, jog buvo nepilnai ar klaidingai pateikti gavėjo duomenys, siunta grąžinama atgal siuntėjui. Grąžinimo išlaidas apmoka siuntėjas.
Užsakymo metu reikia nurodyti kuo tikslesnius siuntos išmatavimus bei svorį. Jei UPS centre bus audituotas didesnis nei Jūsų nurodytas siuntos svoris ar išmatavimai, Jums reikės apmokėti patikslintą sąskaitą, atsiradusiems skirtumams padengti.
Šiuo metu už paslaugas galite sumokėti, naudodamiesi visų bankų elektronine bankininkyste ir Paysera sistema.
Siuntėjas siuntos dokumentus gali parsisiųsti tiesiogiai iš mūsų internetinės svetainės iškart po to, kai bus patvirtintas pasirinktos paslaugos apmokėjimas. Neregistruotiems vartotojams papildomai siuntos dokumentai bus išsiųsti ir el. pašto adresu.
Siunčiant ne į Europos Sąjungos šalis užsakymo metu Jums reikės arba užpildyti komercinę sąskaitą, arba ją įkelti (jeigu ją jau turite). Komercinę sąskaitą būtina pateikti kartu su siunta.
Jūs galite anuliuoti užsakymą, kol jis dar nėra pradėtas vykdyti, informuodami mus el. paštu info@ups.lt. Atšaukimo atveju apmokėjimas grąžinamas į nurodytą sąskaitą, tačiau anuliavimas papildomai apmokestinamas 8 EUR administraciniu mokesčiu.
Daugiau informacijos Jums suteiks mūsų komanda tel. : 8 37 350505, el. paštu: info@ups.lt.
Kurjerį galite išsikviesti užsakymo pildymo metu, pažymėję kurjerio iškvietimą. Galėsite pasirinkti Jums patogiausią kurjerio atvykimo laiką valandų tikslumu. Taip pat galite palikti papildomas pastabas kurjeriui (durų kodas, patikslinimas, kaip rasti adresą ir kt.).
Skaičiuodami kainą mūsų internetinėje svetainėje esančioje skaičiuoklėje, matysite visas galimas siuntos siuntimo paslaugas, paėmimo datą (tą pačią ar kitą darbo dieną) bei vėliausius įmanomus siuntos paėmimo ir užsakymo pateikimo laikus.
Kurjeris siuntas surenka darbo dienomis nuo 9.00 val. iki 17.00 val. Jeigu nesulaukėte kurjerio savo užsakytu laiku, praneškite mums tel. 8 37 350505.
Klientams siūlome nemokamą siuntų sekimą internetu. Stebėti siuntas galite mūsų interneto svetainėje, suvedę unikalų siuntos sekimo numerį. Taip pat pildydami bilietą galite užsakyti nemokamus pranešimus el. paštu apie siuntos būsenos pasikeitimus, pvz. siuntos pristatymą ar išimtis gabenimo metu.
Klientams, kuriems svarbus greitas siuntų pristatymas, siūlome pristatymo šeštadieniais paslaugą. Pristatymo laikai priklauso nuo pasirinktos paslaugos ir nuo siuntėjo bei gavėjo adresų. Pildant užsakymą, sistema automatiškai informuos, ar į Jūsų pasirinktą vietovę pristatymas šeštadienį yra galimas.
Siuntą galite sekti mūsų interneto svetainėje, pateikę unikalų siuntos numerį. Jei patikrinę siuntos sekimo numerį matote, kad siunta buvo paimta iš siuntėjo ir keliauja, tačiau numatyta pristatymo data jau praėjus ar paskutinis siuntos skenavimas buvo prieš kelias darbo dienas – susisiekite su mumis.
Jei nepavyksta pristatyti siuntos gavėjui, susisiekite su mumis, kad galėtume patikrinti priežastį. Siuntos nepavykus pristatyti gavėjui, ji grąžinama siuntėjui. Visas išlaidas, susijusias su grąžinimu apmoka siuntėjas.
Nepatikslinus trūkstamos ar klaidingos gavėjo informacijos, gavėjui atsisakius siuntos ar nepriėmus jos bandant pristatyti, taip pat neatsiėmus iš „UPS Access Point“ vietos, siunta grąžinama siuntėjui. Visas išlaidas, susijusias su siuntos grąžinimu apmoka siuntėjas.
Jei reikia atsisiųsti siuntą iš kitos šalies į Lietuvą, galima pateikti užsakymą mūsų internetinėje svetainėje. Gavę suformuotą bilietą, jį persiųskite siuntėjui. Paruoštą siuntą su priklijuotu bilietu siuntėjas galės perduoti artimiausioje „UPS Access Point” vietoje arba užsisakyti siuntos paėmimą, susisiekę su savo šalies UPS.
Draudžiami siųsti daiktai – tai prekės ar medžiagos, kurių vežimas (įvežimas, išvežimas, gabenimas) yra uždraustas pagal bent vienos iš valstybių, kurių teritorija vykdomas vežimas, teisę (įskaitant alkoholį ir tabaką); taip pat didelės vertės daiktai ir daiktai, kurių, patyrus žalą, neįmanoma atkurti, rekonstruoti ir/arba pakeisti lygiaverčiais; daiktai Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) priimtuose norminiuose teisės aktuose įvardinti kaip draudžiami siųsti. Daugiau informacijos rasite čia.
Siuntėjo pareiga – užtikrinti, kad siunčiami daiktai atitiktų vyriausybės reglamentus ir įstatymus, taikomus visose šalyse, kurių teritorijomis keliauja siunta.
Klientui, kurio siunta sukėlė įtarimą dėl viduje esančio turinio, gali būti taikomi papildomi mokesčiai dėl išlaidų, atsirandančių tikrinant siuntą, o, įtarimams pasitvirtinus, gresia įstatymų numatyta atsakomybė.
Siuntos turi būti perduotos siuntimui jau supakuotos. Priklausomai nuo siunčiamų daiktų, pakuotė turi būti kartoninė arba speciali putplasčio dėžė, plastikinis siuntimui pritaikytas maišelis, tvirto kartono, plastiko arba paminkštintas burbulinis vokas. Nesupakuotos siuntos nėra siunčiamos. Pakuotė turi būti tokia, kad joje esantys daiktai būtų apsaugoti nuo sugadinimų ar pažeidimų kraunant, rūšiuojant, vežant, vartant į visas puses, kratant, pakuotei nukrentant iš ne didesnio nei 1 metro aukščio, esant temperatūros svyravimams. Daugiau patarimų rasite pakavimo rekomendacijose.
Siuntą gali sudaryti vienas ar daugiau paketų. Paketo maksimalus galimas svoris yra 70 kg, ilgis – 274 cm, o bendras dydis, gaunamas sudėjus paketo ilgį ir apimtį (ilgis + 2xplotis + 2xaukštis) ne didesnis nei 400 cm.
Paketai, kurių ilgis ir apimtis yra daugiau nei 300 cm, bet atitinka UPS keliamus siuntų dydžio reikalavimus, papildomai apmokestinami didelio paketo mokesčiu. Siuntos, kurių svoris ir dydis yra didesni nei numatyta UPS siuntų gabenimo taisyklėse, siųsti nėra priimamos.
Paketai, kurie viršija UPS svorio ir dydžio apribojimus, transportavimui nepriimami. Jei tokie paketai patenka į UPS smulkių paketų sistemą, jie gali būti grąžinti siuntėjui. Siuntėjas apmoka tiek už paketo siuntimą, tiek už grąžinimą. Taip pat tokiems paketams taikomas didelio paketo bei paketo dydžio ir svorio viršijimo mokesčiai.
Dokumentinės siuntos neturi komercinės vertės, todėl draudimas šioms siuntoms nėra galimas. Dokumentinės siuntos dingimo ar praradimo atveju - kompensacija gali būti skiriama tik siuntos transportavimui.
Dokumentai vienetiniais ir unikaliais laikomi tada, kai nėra įmanoma padaryti jų kopijos. Įsivertinkite, ar siuntos apgadinimo arba dingimo atveju - galėsite dokumentus išsiųsti pakartotinai. Pvz. pasas nėra vienetinis dokumentas, kadangi jį galima pasidaryti iš naujo.
Pildant bilietą mūsų internetinėje svetainėje, komercinės sąskaitos muitinei sugeneruojamos automatiškai pagal Jūsų pateiktus duomenis. Jei turite iš anksto paruoštą komercinę sąskaitą, ją galite lengvai pridėti prie siuntos užsakymo metu.
Atkreipkite dėmesį, kad komercinėje sąskaitoje būtų pateikta:
• Teisingi ir aiškūs siuntėjo ir gavėjo duomenys. Prieš siųsdami siuntą pasidomėkite, kokių gavėjo duomenų gali reikėti jo šalies muitinei. Gali tekti pateikti gavėjo asmens kodą, PVM mokėtojo numerį ar kita;
• Aiškus ir konkretus siunčiamos prekės aprašymas. Būtina pateikti visą informaciją - kas yra siunčiama, iš ko pagamintas produktas, koks jo kiekis. Venkite abstrakčių formuluočių, tokių kaip „dovana“, „pavyzdys“, „mėginiai“, „apranga“. Pvz. Siunčiant kelnes turėtų būti nurodyta „vyriškos medvilninės kelnės“;
• Siunčiamų daiktų kilmės šalis;
• Siunčiamų daiktų vertė taip pat turi būti nurodyta, net jei tai yra dovana ar pavyzdys;
• Siuntimo priežastis, pvz. pardavimas, dovana, grąžinimas ar kita.
Siuntų muitinimo procedūra bei mokesčiai priklauso nuo šalies į kurią siunčiate įstatymų, nuo siuntos vertės bei jos paskirties, todėl visada pasidomėkite, kokių dokumentų bei procedūrų reikės.
Daugiau informacijos Jums suteiks mūsų komanda tel. : 8 37 350505, el. paštu: info@ups.lt.
Siuntėjai, el. pardavimo platformos ar elektroninės parduotuvės, nesančios Norvegijoje ir siunčiančios privatiems gavėjams (B2C) prekes, kurių vertė mažesnė nei 3,000 NOK, gali registruotis Norwegian Tax Authorities kaip VOEC mokėtojas. Tai atlikus, galite surinkti PVM prekės pardavimo metu ir siųsti prekes, naudojant VOEC. Visoms VOEC siuntoms taikoma supaprastinta muitinės procedūra – jokių papildomų mokesčių neapribotoms prekėms.
Kad galima būtų siųsti prekes pagal VOEC:
Daugiau informacijos apie VOEC – VAT on e-commerce – reguliavimą, pateikta Norwegian Tax Authorities tinklapyje VAT On E-Commerce - VOEC - The Norwegian Tax Administration
Kauno paštomatas: Inovacijų g. 3, LT-54469 Biruliškės, Kauno raj.
Vilniaus paštomatas: Eigulių g. 16, LT-03150 Vilnius.
Išsiuntimai per UPS paštomatus nėra galimi. UPS paštomatuose galite tik atsiimti siuntą.
Klientai gali pasirinkti atsiimti siuntą Klaipėdos, Gargždų, Palangos ar Kretingos LP EXPRESS paštomatuose. Atsiimti LP EXPRESS paštomate siuntą tą pačią dieną galima tik prieš tai pranešus (iki 11:00 val.). Siunta įdedama į artimiausią LP EXPRESS paštomatą pagal gavėjo adresą.
Visos pretenzijos UPS turi būti pateiktos raštu kaip galima greičiau, per terminą nurodytą mūsų gabenimo terminuose ir sąlygose. Kai kuriais atvejais konvencijos normos (jei taikoma) leidžia reikšti pretenzijas nepaisant nustatytų terminų. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos.
Pretenzijos nėra priimamos ir nagrinėjamos: jei siuntoje buvo draudžiamų siųsti daiktų, siuntos pakuotė buvo netinkama ir dėl to atsirado pažeidimų, jei pretenzijoje trūksta duomenų, pradelstas pretenzijos pateikimo laiko terminas, pretenziją pateikia asmuo neturintis teisės ją pateikti.
Siunčiant pretenziją, turi būti pateikti šie dokumentai: siuntos turinio nuotrauka, siuntos pakuotės nuotrauka ir jos aprašymas, dokumentas arba jo kopija, kurioje nurodoma, jog siunta pristatyta pažeista (apgadinimo atveju), įsigijimo dokumentas, įrodantis siuntos turinio vertę, oficiali remonto centro pažyma, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui, arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).
Siuntos dingimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo siuntos perdavimo UPS. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos. Pretenziją gali pateikti bei kompensaciją gauti gali tik asmuo ar įmonė užsakiusi bei apmokėjusi siuntos gabenimo paslaugą.
Siuntos apgadinimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos. Pretenziją gali pateikti bei kompensaciją gauti gali tik asmuo ar įmonė užsakiusi bei apmokėjusi siuntos gabenimo paslaugą.
Apgadinimo atveju būtina išsaugoti pakuotę ir pateikti apgadintos pakuotės bei prekių nuotraukas. Neturint pakuotės ir nuotraukų - pretenzija nebus priimama ir nagrinėjama.
Siuntos vėlavimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos raštu ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo planuoto įteikimo. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos. Pretenziją pateikti bei kompensaciją gauti gali tik asmuo ar įmonė užsakiusi bei apmokėjusi siuntos gabenimo paslaugą.
Siuntos, gabenamos su UPS, praradimo ar pažeidimo atveju yra automatiškai apdraustos draudimu, siekiančiu iki 81.09 EUR. Klientai, norintys padidinti UPS atsakomybę, gali pasinaudoti papildomai apmokestinama „Deklaruotos vertės“ paslauga, siuntos dokumentuose nurodydami siuntos vertę (ne didesnę nei 50 000 USD vienam siuntos paketui). Daugiau informacijos rasite UPS gabenimo terminuose ir sąlygose.
Papildomo draudimo mokestis: 1% nuo deklaruotos prekių vertės, bet ne mažiau kaip 10,03 EUR.
Registruoti vartotojai siuntos dokumentus gali rasti siuntų istorijoje. Neregistruotiems vartotojams siuntos dokumentai papildomai siunčiami el. pašto adresu. Jei vis dėlto siuntos dokumentų negavote, informuokite mus el. paštu: info@ups.lt ar tel. : 8 37 350505.
Visais kitais rūpimais klausimais, kreipkitės į mus el. paštu: info@ups.lt ar tel. : 8 37 350505.