Iškviesti kurjerį siuntos grąžinimui.
DaugiauSiuntų sekimas bet kuriuo paros metu! Tiesiog įveskite siuntos sekimo numerį ir gaukite visą Jums reikiamą informaciją apie siunčiamą siuntą. Vienu metu galite sekti iki 25 siuntų.
Palengvinkite siuntų paiešką! Rekomenduojame naudotis „Quantum View Notify®“ ir esamu laiku gauti pranešimą elektroniniu paštu apie pakitusią transportuojamos siuntos būseną. Pažymėjus automatinius pranešimus ruošiant bilietą, nurodytais el. paštais gali būti pranešama apie ruošiamą siųsti siuntą, pasitaikiusias išimtis gabenimo metu (pvz. siunta vėluoja dėl mechaninio lėktuvo gedimo ar blogų oro sąlygų) ar siuntos pristatymą gavėjui.
Gavėjai, užsiregistravę „UPS My Choice“, galės matyti ir valdyti visas siuntas, siunčiamas su UPS jų adresu. Priklausomai nuo registracijos šalies, galima bus pasirinkti: gauti pranešimus apie pakitusią siuntos būseną, pasirinkti siuntą palikti kaimynui ar pristatyti į „UPS Access Point“ vietą, keisti jos pristatymo datą ar adresą.
Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo pasirinktos gabenimo paslaugos ir siuntimo bei gavimo adresų. Įprastai siuntos, siunčiamos oro transportu, yra pristatomas per 1 darbo dieną Europoje, per 2 darbo dienas Šiaurės Amerikoje ir per 2-3 darbo dienas Azijoje. Pasirinkus gabenimą lėtesniu transportu, įprastai siuntos bus pristatytos per 1-5 darbo dienas, priklausomai nuo paskirties vietos.
Kiekvienoje šalyje taikomos skirtingos pristatymo procedūros, todėl svarbu nurodyti teisingus kontaktinius duomenis: telefono numerį ir el. pašto adresą.
Siuntų pristatymas gali užtrukti ilgiau, jei ant siuntos bus nurodytas klaidingas ar nepilnas gavėjo adresas. Todėl rekomenduojame atidžiai patikrinti, kad adresas yra nurodytas pilnai ir be klaidų.
Muitinės procedūros taikomos, kai prekės siunčiamos į ne ES šalis, gaunamos iš ne ES šalių, taip pat tranzitinėms siuntoms. Todėl svarbu pateikti tinkamai užpildytus dokumentus apie siunčiamas prekes bei pasitikrinti, ar gavėjo šalyje šioms prekėms nėra taikomi ribojimai. Siunta gali būti sustabdyta, jei pateikti netikslūs ar nepilni duomenys, taip pat, jei gabenamos draudžiamos ar ribojamos prekės.
Tarptautinės siuntos gali būti siunčiamos tiek oro, tiek žemės transportu. Oro transportu Jūsų siunta gavėją pasieks greičiau nei žemės transportu, tačiau toks transportavimo būdas yra brangesnis.
„UPS Access Point“ – tai UPS klientų aptarnavimo vietos, kuriose klientai gali išsiųsti ar atsiimti siuntas jiems patogiu metu. Jei gavėjas neturės galimybės sulaukti kurjerio, jis galės nukreipti savo siuntą į artimiausią „UPS Access Point" vietą ir atsiimti ją patogesniu metu.
Siuntimo metu kartais pasitaiko nenumatytų aplinkybių, kurios sulėtina siuntos pristatymą: pvz. blogos oro sąlygos ar mechaninis transporto priemonių gedimas. Pasirinkę „Quantum View Notify®“ pranešimus, būsite informuoti apie tokius įvykius ir apie pasikeitusią planuojamą pristatymo datą.
Gavus siuntą rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti ir nustatyti, ar viduje esančios prekės nėra apgadintos ir atitinka jų kiekis. Jei prekių trūksta ar jos apgadintos, būtinai pasilikite originalią pakuotę ir visus daiktus buvusius pakuotėje. Padarykite išorinės, vidinės pakuotės bei apgadintų prekių nuotraukas. Užpildykite formą apie apgadintą krovinį ir, prisegę padarytas nuotraukas, atsiųskite ją mums.
Jei turite klausimų dėl veiksmų gavus pažeistą siuntą - susisiekite su mumis.